Varför denna blogg?

Jo för att få dela med mig av mina erfarenheter i Dubai där jag kommer vara och jobba under januari och februari. Jag ska hjälpa till att starta upp en ny Ducati Store, och självklart ska jag försöka ha lite roligt också. Fast det blir nog inte så svårt.

lördag 6 februari 2010

Mässa dag 2


Idag är jag på tok för trött för att blogga. mässan flyter på precis som mässor brukar göra. Fast det säljs lite fler hojjar. Många roliga kunder får man träffa från jordens alla hörn. Men man får också träffa en del sorliga personer. Fast överlag har vi superkul. Nickelback var faktiskt riktigt bra live. Bra drag och bra effekter. Men som sagt..... jag hoppar över ett längre inlägg idag. Ska duscha försöka få mig lite fräsch, sen ska jag ut till mässan. Måste vara i form till i kväll då det är Status Quo som spelar.


var snäll / Mr C

1 kommentar:

  1. Tjoohooo skriv mer.. vill höra om gårdagens mässa oxå.. =)

    Puss puss min älskling / M

    SvaraRadera