Varför denna blogg?

Jo för att få dela med mig av mina erfarenheter i Dubai där jag kommer vara och jobba under januari och februari. Jag ska hjälpa till att starta upp en ny Ducati Store, och självklart ska jag försöka ha lite roligt också. Fast det blir nog inte så svårt.

torsdag 18 februari 2010

Bästa morgonen på länge




Jag vet inte vad ni har gjort nu på morgonen, och jag vet inte om ni vill veta vad jag gjort. Vill ni inte det är det bästa att ni slutar läsa just nu....

Klev upp kl 6 och tog mig ut mot Dubais ytterkant. Där vart jag utrustad med kläder och fyrhjuling. Sen bar det av.... inga regler och inga förmaningar om säker körning. Kör så mycket du vågar...
Och det gjorde jag. Jag har nog inte haft så roligt på länge. Vi höll på och busade i nästan två timmar. Sen var min ork helt slut....for som en blöt trasa över dynerna den sista kvaren, tror det såg rätt roligt ut för jag såg att dom andra flinade åt min något knepiga körstil. Så vi tog oss tillbaka till lägret och där väntade frulle. Sen var jag tvungen att åka tillbaka till stan. Måste ju jobba också.
Nu ska jag duscha av mig sanden och ta på mig jobbkläderna, sen är man åter till verkligheten.
Dagen kunde i vilket fall inte startat bättre.
Ha en riktigt bra dag / Mr C

4 kommentarer:

  1. Åh, låter skitkul!! Jag hade oxå velat prova! ;)

    Älskar dig! Puss /M

    SvaraRadera
  2. Om ja vore som du.Så skulle jag stanna där för alltid ju. Vilket liv en del lever iaf.....hoppas du får det "lite" tråkigt den tid som e kvar

    SvaraRadera
  3. "Bästa morgonen på länge" skriver han ett par dagar efter att frun åkt hem.... Du är modig du Chrisse :)

    Men du hade rätt i att jag nog inte velat veta vad du gjort, men dum som man va så läste jag vidare och nu hatar jag snö och kyla lite till :(

    SvaraRadera
  4. lackarn, jag vill inte stanna här för evigt. Jag saknar mina vänner (bla dig) och mina kunder. Så jag kommer hem snart'

    Supersport, Hon vet att jag menar: den bästa morgonen utanför sängen ;-)

    Mr C

    SvaraRadera