Varför denna blogg?

Jo för att få dela med mig av mina erfarenheter i Dubai där jag kommer vara och jobba under januari och februari. Jag ska hjälpa till att starta upp en ny Ducati Store, och självklart ska jag försöka ha lite roligt också. Fast det blir nog inte så svårt.

lördag 27 februari 2010

Avundsjuka på lägsta nivå

Tyvärr har det visat sig finnas avundsjuka låga personer som inte kan hantera verkligheten utan måste försöka sabba för andra. Idag hittade jag en liten otrevligt kommentar, självklart raderade jag den, och lika självklart hittade jag IP adressen (telia sonera) till fjanten. Jag tycker det är så tragiskt att det finns sådana personer ute i det fria, men det är resultatet av regeringens nerbantning av psykvården. Jag kommer ta tag i "problemet" när vi är hemma igen..tro mig!
Skit samma.... nu är det tråkigt nog så att jag behöver granska alla inlägg innan jag lägger ut dom. Men sluta inte skriv för det. Idag blir det inga bilder, misstänker att ni har det jävligt nog ändå där hemma.

Ta hand om er / Mr C

4 kommentarer:

  1. För jävligt vad avundsjuka människor det finns da själv är jag rätt nöjd med det jag har. 3 plus o snöblask ja nu kan det bara bli bättre =) hehe lycka till med butiken ska bli kul att se bilder på den när den är färdig =)

    SvaraRadera
  2. Jag är inte det minsta avundsjuk på er. Jag fick flyga på tjänsteresa till Oslo, minusgrader och 65 NOK för en pilsner är ju jävligt trevligt :(

    Hare gött i värmen
    /P-O

    SvaraRadera
  3. Hejsan Chrisse
    Tråkigt att folk inte kan glädjas åt någon annans framgångar....
    Riktigt, riktigt roligt att följa dig i Dubai. Önskar dig lycka till i framtiden med butiken.
    Vi syns i sommar.

    //4558

    SvaraRadera
  4. Fan va najs ;-) ..själv ska jag till röda Havet och klämma lite seriösa dyk den 27:e !

    Hör av dig när du liksom landat i livet i Arboga, måste ju sörva 1098an...Puss o kram typ../Palle

    SvaraRadera