Varför denna blogg?

Jo för att få dela med mig av mina erfarenheter i Dubai där jag kommer vara och jobba under januari och februari. Jag ska hjälpa till att starta upp en ny Ducati Store, och självklart ska jag försöka ha lite roligt också. Fast det blir nog inte så svårt.

lördag 13 februari 2010

Dag 2 med frugan




I dag har vi gjort ungefär somma som i går, med undantag för att vi gick i på Atlantis och The lost chamber. Det var det häftigaste jag sett i akvarieväg. Helt enormt, det går inte att beskriva hur enormt det är. 11.5 miljoner liter vatten, ger utrymme till 65.000 havsdjur. Det finns bla en valhaj på 5 meter. Mycket imponerade åkte vi därifrån och hem till poolen. På kvällskviste åkte vi förbi mitt jobb och kikade lite, passade på att slinka in i min bilaffär och ta lite kort.

I morgon är det en ny dag på jobbet. Så Mrs M får roa sig själv på stranden medan en annan sliter för brödfödan ( och hennes begär ).


Herrå / Mr C

4 kommentarer:

  1. Supernajs att ni hinner ha lite semester tillsammans oxå. Hoppas allt är bra med er.
    /Jimpa

    SvaraRadera
  2. låter trevligt. kram jos

    SvaraRadera
  3. I går va det sol och plusgrader så man kunde sitta mot husväggen och njuta en stund.
    Så jag är inte avundsjuk alls :(

    SvaraRadera
  4. Skickar en massa kærlek från flygplatsen i Oslo..Något sur ær jag på Norwegian.. men men.
    Tack før de hær dagarna min ælskling!
    Puss puss M

    SvaraRadera