Varför denna blogg?

Jo för att få dela med mig av mina erfarenheter i Dubai där jag kommer vara och jobba under januari och februari. Jag ska hjälpa till att starta upp en ny Ducati Store, och självklart ska jag försöka ha lite roligt också. Fast det blir nog inte så svårt.

fredag 12 februari 2010

Ledig igen!

Idag fredag är man ledig här nere. Är inte helt säker på att ni vill höra vad jag och frugan gjort idag. Jag kortar ner texten så ni slipper lida.
POOLEN.....BEACHEN......SOVA MIDDAG.....ÅKA HOJ....MAT i DUBAI MARINA....ÅKA HOJ..:..SHOPPING.....MAT......SOVA

Det bästa är att jag är ledig i morgon också. Då ska vi i stort sett ha lika jobbigt som idag. Har bla planerat in ett besök ute på Atlantis aquarium, och pool.

Fast ni ska veta att det är många av er som jag saknar, ingen nämnd, ingen glömd.

årrevoar/ Mr & Mrs W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar