Varför denna blogg?

Jo för att få dela med mig av mina erfarenheter i Dubai där jag kommer vara och jobba under januari och februari. Jag ska hjälpa till att starta upp en ny Ducati Store, och självklart ska jag försöka ha lite roligt också. Fast det blir nog inte så svårt.

torsdag 25 februari 2010

Ännu bättre!!!


Var hemma i Sverige i ca 24 timmar. Det fick mig att ruttna totalt på snö och kyla. Kan tänka mig er som har fryst liiiite längre än så. I vilket fall så tvättade jag mina badbrallor, packade ny väska och tog med mig frugan. Sen styrde vi bilen mot Arlanda. 11 timmar senare så kliver vi av planet i 35 graders värme. Tog ett annat litet propeller plan till en liten ö. Slängde in väskorna på rummet och sprang ner till Stranden. Jo vi sprang faktiskt då det bara är ca 10 meter dit. Tog mig orken att ta en slapparbild så ni vet hur vi har det.
Nä det är inte Thailand! Vart det är tänker jag inte avslöja. Men det är varmt och billigt.
Take care / Mr C

3 kommentarer:

  1. Tjena mr C hoppas allt är gutt i Dubai.

    /Föhrman

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Marcus_of_MarcusMotoDesign28 februari 2010 kl. 09:13

    Glidare! Men bra att du vilar upp dig inför allt meckande på min 996a!!! :-) Ropade in en SXV550 från en auktion i förrgår också...

    Ha d gött och hälsa frugan.

    SvaraRadera