Varför denna blogg?

Jo för att få dela med mig av mina erfarenheter i Dubai där jag kommer vara och jobba under januari och februari. Jag ska hjälpa till att starta upp en ny Ducati Store, och självklart ska jag försöka ha lite roligt också. Fast det blir nog inte så svårt.

måndag 25 januari 2010

Humor på låg nivå


Alla ni som känner mig lite vet vad jag tycker om kromade gynstolar. Idag fick jag tjänste hojjen!!

Som ni ser så är det inget man använder utan mörkt visir. Kan inte annat än att sitta och små le åt det hela. Och alla ni som tänker fälla en dräpar komentar... gör INTE det. Det kommer straffa sig på ett eller annat sätt. Hoppas verkligen jag får ta ut nått annat när hojjarna kommer från Bologna.

På återseende/ Mr C

10 kommentarer:

  1. Haha, det var ju lite typiskt älskling.. ;)
    Komiskt om inte annat..
    Puss puss/ M

    SvaraRadera
  2. Tänker inte fälla nån dräparkommentar, bara att det vore kul o se kort på när du tar ut DET där på Autodromon o lägger ner i kurvorna ;)
    Hälsningar // Göran L

    SvaraRadera
  3. Hellre HD än Triumph? ;)
    Är hojen mattsvart? Tycker det ser jäkligt fräck ut för att vara HD.. Jag är inte heller något större fan av krom- och glidarhojar annars..

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Hur tänkte dom nu?

    Dom dricker nog för lite där nere i sandlådan, ge dom lite sprit föfan så dom blir som folk!

    SvaraRadera
  5. Vad säger en mor? Vad bra att du delade med dig av det drickorna. Ha det så bra, pojkvasker!

    SvaraRadera
  6. Tjena Chrisse! Kommer bli en rolig blogg att följa! En bild med dig på tjänstehojen vore fint! :-)

    SvaraRadera
  7. Troligt att jag lägger upp en bild på mig och en HD!!! Jag har bett om att få byta hoj idag. Dom frågade om den var ok. Visst fasen kan jag ljuga lite, men DÄR går gränsen. Dom fick höra sanningen. Hoppas jag får den nya Buellen i kväll.
    / Mr C

    SvaraRadera
  8. Gubbåk!
    Bäst å byta så de inte tar dig för gubbe!° ;)
    hehe /kusinen

    SvaraRadera
  9. Hej va fan Chrisse ta hem den till mig så åker jag på den åt dig i sommar!!!!

    DP says: Precis en sån vill jag ha...

    SvaraRadera
  10. Hur fan kan man VILJA ha en sådan hoj? Den är ju totalt könlös. Snälla säg att du skämtar. Det finns inget... och jag menar inget som är bra med den. Det är BARA attityd eller livsstil man kommer åt med med hoj som denna.
    körglädje??? Skulle inte tro det va!

    mr C

    SvaraRadera