Varför denna blogg?

Jo för att få dela med mig av mina erfarenheter i Dubai där jag kommer vara och jobba under januari och februari. Jag ska hjälpa till att starta upp en ny Ducati Store, och självklart ska jag försöka ha lite roligt också. Fast det blir nog inte så svårt.

söndag 17 januari 2010

Första inlägget.


Om ca en vecka kommer jag att dra till Dubai för att hjälpa till att starta upp deras första Ducati store. Självklart är jag skitnervös, men jag är helt säker på att det kommer gå bra. Det värsta är väl igentligen att vara ifrån min fru. Jag startar den här bloggen så ni kan följa arbetet och förhoppningsvis få se lite fräna bilder. Jag testar med att lägga upp en liten bild som jag tog i höstas när jag var ner på anställningsintervju. Jag fick ett erbjudande om fast tjänst, men jag tackade nej till den av pga av att det inte passar just nu att jobba utomlands. Många tycker jag är helt blåst som tackar nej till ett sådant erbjudande, men jag har kommit på att det är verkligen inte "BARA" att flytta. Speciellt inte nu. Hoppas ni kommer tillbaka ofta och komenterar mina inlägg. Jag kommer att sakna er alla. Kunder, vänner och släktingar, fast va fasiken... det är ju bara en månad. Hörs o störs / Mr C

7 kommentarer:

  1. Bra att du tänker blogga älsklingen min. Det kommer att bli kanonbra och roligt för alla att kunna följa dig =)
    Puss från din fru

    SvaraRadera
  2. Lycka till brorsan! Kram J

    SvaraRadera
  3. Många hojjar vill vi (eller iallafall JAG) se bild på :)

    SvaraRadera
  4. Tack systeryster! Sandra, Vet inte om du å jag drar åt samma håll när det gäller hojjar. Det kommer säkert bli mycket RIKTIGA hojar tillverkade i Italien, och väldigt lite andra hojar ;-). Men visst ska du få kolla på hojjar.

    / Mr C

    SvaraRadera
  5. Chrisse: Nää jag vet att vi har lite olika favorithojar.. ;) Men jag gillar egentligen det mesta med två hjul.
    Hoppas du får en trevlig resa.

    SvaraRadera
  6. hej gubben...
    ha det så underbart bra där nere ..ska följa dina eskapader i dubai...

    SvaraRadera
  7. hallo mannen. Hoppas att du kommer att ha det kanonfint i Dubai och att allt går bra med jobbet där. Man får ju kika här i bloggen varje dag för å se hur du har det :)

    SvaraRadera