Varför denna blogg?

Jo för att få dela med mig av mina erfarenheter i Dubai där jag kommer vara och jobba under januari och februari. Jag ska hjälpa till att starta upp en ny Ducati Store, och självklart ska jag försöka ha lite roligt också. Fast det blir nog inte så svårt.

torsdag 28 januari 2010

Bevis!!


Lägger in ett litet bevis för att det går att ta sig en stänkare även här. När jag tar en GT så saknar jag faktiskt min norska Don Pucko polare Geir. Han lärde mig att dricka GT. Han kanske till och med lärde mig lite FÖR bra. Ja ja... det är en dag i morgon med fint väder så det lär inte bli många.

6 kommentarer:

  1. vad va du sa till mig? En fyllkväll e lika med 2 jobbiga tränings pass ju.Själv tar ja "bara"på helger ju.

    SvaraRadera
  2. Ja det stämmer.... MEN... nu råkar det vara helg här nere på Tors/fre. Jag får minsan jobba när ni ligger hemma och är bakfulla på lör/sön.
    Pillutta dig / Mr C

    SvaraRadera
  3. Njut min älskling.. =) Puss M

    SvaraRadera
  4. Ser ni vilken underbar fru jag har. Hon är allt i mitt liv.

    Mr C

    SvaraRadera
  5. Bara en GT??? Super Mario hälsar från Sverige...tilbake i snöstormen! Jobba inte för mycket der nede nå:) Virker som et hårdt liv du har om dagen...nestan som mitt:)

    SvaraRadera
  6. Super Mario, det här är faktiskt lugnare än ditt jobb. Du snickrar ju alltid på något.

    / Mr C

    SvaraRadera