Varför denna blogg?

Jo för att få dela med mig av mina erfarenheter i Dubai där jag kommer vara och jobba under januari och februari. Jag ska hjälpa till att starta upp en ny Ducati Store, och självklart ska jag försöka ha lite roligt också. Fast det blir nog inte så svårt.

onsdag 27 januari 2010

Får jag be om en tjänst?

Dom fattar inte hur det ser ut när det är snöstorm... Indierna alltså, inte dom andra heller för den delen. Så ta er bästa snöbild och skicka den till mig så jag kan visa hur vackert det är när det snöar. Skicka bilden till chwen@live.se. Det är alltså för att visa dom som bor här, jag ska inte ha bilden till att garva åt. Jag lovar (fniss)!!!
Tog en långpromenad på kvällskvisten. Slutade med att jag stod vid hotellet Burj Al Arab.... det är riktigt mäktigt. Av någon märklig anledning tog jag inte med kameran, så bilder får ni inte.
Det är rätt kyligt i luften ( ja jag vet att jag inte ska klaga), tror det bara är 19-20 grader. Blåser gör det dessutom fast det var riktigt skönt att vara ute och gå. Nu är det sängen som lockar. I morgon är det bara halvdag, fredagar är nämligen helgdag här nere. Så i morgon blir det lite utgång på kvällen.

Buona notte amici / Mr C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar